donderdag 9 oktober 2008

Overhemden


Van de week gearriveerd! Het boek van Bonnie Hunter. Allemaal schitterende quilts, gemaakt van overhemden. Ik moet me nu beheersen om DH de overhemden niet van het lijf te kijken ;-).
Je kunt schitterende quilts maken van overhemden, allerlei ruitjes en streepjes en wat voor patronen dan ook maar. Soms zie ik mannen lopen met overhemden van zulke schitterende stoffen... Dus als je nog eens iets weg moet doen en je denkt aan mij, dan houd ik me van harte aanbevolen! Maar nu eerst een paar andere dingen af...

Arrived this week, Bonnies book. All lovely quilts made of mans shirts, so DH better watch me carefully ;-).

2 opmerkingen:

Sandra zei

Ik ben ook zo benieuwd naar Bonnie's (gesigneerde!) boek, is íe leuk??
Ik heb al wat verknipte hemden liggen voor "ooit"
:0)

Ellen zei

De voorkant van het boek ziet er al veelbelovend uit! Hier zul je veel plezier van hebben.