dinsdag 16 september 2008

YES

De zijwieltjes zijn er al maanden af en BJ oefende regelmatig met David. Maar papa was erg pessimistisch, dat ging nooit wat worden... Vanmiddag ging ik ook eens even oefenen en ik liet hem al heel snel los. Tot mijn stomme verbazing fietste hij zo weg... Oké, nog niet in één keer het hele plein over, maar toch, hij deed het. Na een kwartiertje oefenen ging het best aardig. Stoppen was een groter probleem. Gelukkig hebben we hem al leren remmen met zijwieltjes, dat begint hij te snappen. Maar zijn voeten kunnen ook goed bij de grond, dus hij stapt (of stuitert) er gewoon af!
Trouwens, ik heb al 50 pinwheels en een heleboel halve.

We trained for month but he does it now! Even starts to break properly, fortunately we learned him how when he still had trainingwheels on his bike! His feet touch the ground too!
By the way, I have 50 pinwheels finished and a lot half.

1 opmerking:

Margeeth zei

Fijn dat ie los fietst, soms helpt het als iemand anders er eens naar kijkt, in dit geval dus jij i.p.v. je DH.
Zo hebben mijn kinderen ook zelf leren op- en afstappen, ze hadden al weet ik hoeveel keer met hun vader geoefend en toen ik een keer met ze ging fietsen verkeerde ik in de veronderstelling dat ze het zelf konden en konden ze het ook zelf. De volgende keer dat DH weer met ze ging was hij zeer verbaasd, hoe had ik het voor elkaar gekregen ze te leren op- en afstappen terwijl dat hem in geen weken was gelukt.....