woensdag 3 september 2008

Pak van mijn hart

De week is nog maar drie werkdagen oud en ik heb het idee dat we al weer weken bezig zijn (wie niet?). Elke dag stond mijn agenda al weer vol met vanalles en nog wat en ook morgen en overmorgen is het niet anders. Luizencontrole op de school van de kids, nog wat laatste dingetjes met Lucas kopen, een ochtend werken, naar de jaaropening van de Cirkel, sporten, boodschappen doen en noem maar op. Morgenochtend ga ik nog even bij mijn collega meekijken. We gaan dit jaar voor het eerst groep 3 doen en starten met een nieuwe leesmethode. Ik wil toch een beetje beslagen ten ijs komen vrijdag.
Lucas' eerste twee dagen zitten er op. Hij heeft het erg naar zijn zin!!!(YES) Komt vrolijk thuis en zat vanmiddag steeds een liedje van zijn mp3 te neuriƫn. De taxi was beide dagen veel te vroeg op school, dus vanaf morgen gaan ze proberen hoe het gaat als ze om kwart voor 8 wegrijden. Scheelt weer een kwartier en op de vroege morgen is dat toch een heleboel ;-). Ze werken met een heen en weer schrift. Elke dag stopt de juf er een verslagje in van wat de klas heeft gedaan. En als het nodig is schrijft ze er nog wat bij. Zo hoor je nog eens wat!
Bert Jan en David zijn net vertrokken. David gaat bij oma logeren zodat ik vrijdag niet ook nog voor schooltijd hem moet wegbrengen (mam bedankt!) en Bert Jan gaat met twee zwagers een huttentocht lopen in Zwitserland. Nu maar hopen dat het weer beter is dan de weersverwachtingen... Vannacht vertrekken ze en dinsdag komen ze weer terug naar Nederland. Helaas heeft hij ook het fototoestel meegenomen, dus ik kan nu niet laten zien hoe ver ik met een en ander ben. Volgende week weer!

Geen opmerkingen: