zondag 21 september 2008

Lekker spelen



Lucas gaat regelmatig naar de nieuwe skatebaan bij ons in de buurt en leeft zich daar heerlijk uit op zijn step. De laatste tijd is hij ook hard aan het oefenen om te springen met zijn skateboard. David ziet dat natuurlijk en wil het ook proberen. Vorige week heb ik hem ook maar eens mee daar naar toe genomen. Behalve de kunstjes van bovenstaande foto's kon hij ook heerlijk op zijn skateboard gaan zitten en lekker van de hellingen naar beneden rijden.

Samen met papa een garage bouwen van de duplo en er dan nog uren mee spelen is ook niet verkeerd ;-). We boffen met jongens die zich zo goed kunnen vermaken. En die duplo, die blijft. Volgens BJ tot we in een bejaardenhuis in één kamer moeten en het echt niet meer kunnen bewaren.

Het was een drukke week. Maar tussen de bedrijven door speel ik met mijn lapjes. Inmiddels zitten de 4-patches en de pinwheels aan elkaar en zijn de blokken voor de volgende stap (stap 4) al gesneden. De pinwheels zijn hier en daar net een mm of 1 tot 2 te klein, maar dat valt nog te verstoppen in de naden. Ik ben eigenlijk verbaasd over mijn eigen precisie. Zeker 95% heeft keurig 8 hoeken in het midden!
Eigenlijk moet ik verder met mijn Angel Swap. Ik heb twee dingen bedacht, maar moet besluiten waar ik mee ga beginnen...


Some pictures of our boys on the new skatestreet in our neighbourhood.
In between busy days I did some sewing. I made it to step 4 of the OTR (!) and still love it even though those pinwheels made me mad. I am surprised most of them are the right size and with 8 corners in the middle!
Really have to start doing some more on my Angel Swap, but no inspiration yet. No, not true, I thought of 2 things really, but have to decide which one will be first...

2 opmerkingen:

Sandra zei

Nog maar even genieten met dit nazomer weer & dus lekker buitenspelen! Woensdag kan ik je vorderingen weer zien aan de mysteriequilt, ben benieuwd :0)

Kris zei

I love the photo of your son playing duplo! It is one of my kids' favourite toys. Even those who have grown up.