zondag 14 september 2008

En maar naaien

En maar naaien en maar naaien ,steeds twee driehoekjes aan elkaar. Na een uurtje of wat denk je er heel wat te hebben en dan ga je strijken. Zijn het er een stuk of 80 terwijl je er bijna 400 nodig hebt... Dus nog maar even stug doorgaan. Zo netjes als bij haar zitten mijn stroken niet in een bak, maar wel gesorteerd. Hier een foto van mijn driehoekjes. Voor de niet quilter, ik het meest rechtse doosje zie je een halve en een hele "pinwheel".

Still sewing on step 2 of the OTR, takes a lot of time, but I like the result.
Underneath some pictures of our kids with Esthers new playmobil circus.

Esther spaarde al heel lang voor of het circus of het nieuwe woonhuis van playmobil. Virjdagmiddag kwam ik uit shcool en liet ze me zien dat er een circus met heel veel toebehoren op marktplaats stond. Ook nog in Den Haag. We hebben flink onderhandeld en het is gelukt! Ik heb het gisteren opgehaald. Het was de tent met nog drie andere dozen er bij. Ze had genoeg geld voor de tent en de paardenact, de andere dozen zijn voor sinterklaas. Deze plaatjes heb ik net geschoten. Geen commentaar verder...

Geen opmerkingen: