donderdag 11 september 2008

Alles tegelijk


Gisteravond heb ik lekker genaaid. Ik heb nu 157 4-patches en dat vind ik wel genoeg voorlopig in plaats van de 182 die het eigenlijk moeten zijn. Ik maak het patroon toch iets korter omdat ik de lengte te groot vind. Dus op naar stap 2, allemaal windmolentjes.
Ook mijn stitcheries vlotten lekker. Elke keer als ik met Esther een aflevering "Kleine huis" kijk doe ik een stukje. En als ik er naar kijk moet ik dus ook elke keer aan het kleine huis denken. Gisteren dus de eerste afgemaakt en met de tweede verder gegaan. Vandaag op de bee verder, dat ging lekker! Bijna af!
Het was weer reuze gezellig op de eerste quiltbee na de vakantie met heel veel te kijken. Quilttops en ook boeken om lekker in te bladeren. Dat krijg je als je elkaar een tijdje niet ziet, bijna geen tijd om verder te werken.
Een derde cadeautje verzinnen voor mijn angel valt nog niet mee, ik ga maar eens even een poosje surfen, misschien levert dat nog goede idee├źn op.

Hebben jullie ook zo van het weer genoten? Ik ben heerlijk op de fiets naar de quiltbee gegaan, ongeveer een kwartiertje fietsen. Ik moest even wat ergernissen van de garage er uit fietsen. Kom je daar, heb je gisteren expliciet gevraagd of er dan iemand aanwezig is die even naar je auto kan kijken (startproblemen) en dan is er niemand en ook geen leenauto beschikbaar. Grrr, heb ik daarvoor speciaal gebeld. Of ik later op de dag ook kon. Nee dus, ik had quiltbee en die ga ik niet laten zitten voor zo'n stomme auto. Bovendien heb ik helemaal geen zin om hun mijn agenda te laten bepalen. Alleen is BJ nu morgen de klos, dat is iets minder.

Behalve genieten van het mooie weer doe ik weer eens van alles tegelijk. Zoek in de voorraadkast naar cup-a-soup, vind dat het kastje een zooitje is dus trek alles er uit, sop de plankjes en nu maar weer inruimen. Maar dan wel alles wat bij elkaar hoort weer bij elkaar ;-).

I finished step 1 of the Old Tobacco Road mysterie! I want to make it slightly shorter, so I decided 157 would be enough instead of the 182 required.
While watching "Little house on the prairie" with my daughter (11) I am making those stitcheries. Everytime I look at those stitcheries I think of Laura and her family ;-). Last night I finished the first and did some to the second. Today at our quiltbee I did quite a lot. I am almost there!
I need some good ideas for my third present for the angel swap, so I need some time on the world wide web for inspiration, but I am going to do some more sewing first!

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Oooh je stitchery is mooi Jantine!
Mooi patroon, van Nice people/nice things, denk ik?
http://npnt.wordpress.com/

Sandra zei

Jaa, je stitchery is heel leuk lekker fris. En het was weer gezellig op de bee, dinsdag gaan we weer lekker verder aan onze OTR!