donderdag 28 augustus 2008

Stitchery en nieuwe mystery


Vandaag is mijn eerste pakje op de bus gegaan voor mijn "Angel" in ??? en gisteravond ben ik met een volgende begonnen... Nooit geweten dat stitcheries maken zo leuk is, ga vanavond snel verder. Ik wou er twee maken, maar onder de tweede tekening begon de stof te kreukelen, de vlieseline zit er niet goed onder, dus ik moet eerst een nieuw stukje maken en dan vergroot ik het patroon tegelijk ook maar een beetje.
Dit weekend start op quiltville een nieuwe mysterie en die klinkt alsof het mijn kleuren zijn. Dus Sandra, maar goed dat we al een datum geprikt hebben!
Nu heb ik helemaal geen tijd meer om mijn huishouden te doen ;-(

I posted my first parcel today! Will check one the recievers weblog to see if it has arrived! Last night I started a stitchery for another present. Never knew it was so much fun doing stitcheries. I was going to make two at the time, but the stuff I ironed behind the fabric started to wrinkle, so wil have to do that one again. And I think I will enlarge it first.
Bonnie at www.quiltville.com started a new mysterie today, and the colourchoices are mine, so I just have to start. Good thing we made a date to start Sandra!
No time for houskeeping anymore ;-(

1 opmerking:

inge zei

veel plezier met de nieuwe mysterie!