maandag 25 augustus 2008

Delfts blauw, Country fair


Donderdag besteld, vrijdag al binnen! Oohh een pakje, wat zou het zijn. Ik dacht niet aan deze stofjes, omdat ik ze pas de dag daarvoor had besteld. Zijn ze niet prachtig? Wat zou het worden, voor wie zou het zijn? Ik zeg niks ;-) Ga stofjes wassen...
Mijn moeder gaat binnenkort op een soort country fair zitten met haar quilts om reclame te maken voor onze hobby. Ik had haar beloofd wat speldenkussens te maken. Tussen de bedrijven door heb ik er al heel wat genaaid, nu nog vullen. Ik kan ze alleen zelf niet weerstaan, dus ik denk niet dat ze allemaal naar de braderie zullen gaan, er verdwijnen er vast nog een paar in mijn eigen tasjes en projecten.

Well, Bette, you convinced me, I will give writing in English a try...
Since we live on the border of the city Delft, I could not resist those Delfst blue fabrics. What do you think, are those beautiful or...? I ordered them on thirsday, they arrived on friday... What am I going to make, whose present will it be... I son't tell ;-) I am off to prewash them.
My mother is going to present her quilts on a country fair and I promised her some pincussions to sell. So last week I managed to sew some. Now the stuffing... I can't resist them myself, I am sure some will find there way to my projects ;-) instead of the country fair.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Jantine,
Ik neem een kijkje op je weblog en kom daar deze geweldige stofjes tegen. Ik hoop dat wanneer Dion en ik ons kindje (eindelijk) mogen gaan verwachten ik op jouw quiltkunsten en dit soort geweldige stofjes een beroep mag doen.
Je maakt geweldige dingen! Ga zo door!
Groetjes, Chantal T.