zondag 31 augustus 2008

Aan de slag


Ik heb geprobeerd een video met een kort filmpje te uploaden van een swingende David met zijn mp3, maar het lukt me niet om het voor jullie ook zichtbaar te krijgen. Eerst maar eens advies vragen aan iemand.
Lucas gaat vanaf dinsdag naar zijn nieuwe school en hij moet dan met de taxi. Zijn chauffeurs zijn gisteren wezen kennismaken! Mijn mond viel open toen ze belden voor een afspraak, maar wat een goede zet! Nu weet hij waar hij aan toe is en met wie hij mee gaat. Helemaal alleen in een hele mooie donkergroene mercedes van Connexxion. Om half 8 klaar staan, dat gaat nog niet meevallen. Zij willen kijken hoe lang ze er echt over doet, dus of dit de tijd blijft gaan we zien. En wij moeten nu gaan uitvogelen hoe laat we gaan opstaan ;-(

Zoals je ziet ben ik druk bezig me klaar te maken voor de volgende mysterie. Ik had nog altijd één doos staan met scraps die ik nog op maat moest snijden, daar ben ik maar eens mee begonnen.
De vorige mysterie is nog niet helemaal klaar. Ik wil graag veren quilten, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Op het kussen dat ik van de restblokken heb gemaakt, ben ik aan het oefenen geweest.

2 opmerkingen:

Margit zei

Dat is toch wel heel fantastisch van die chauffeurs, dat ze komen kennismaken. Nog nooit eerder gehoord. Maar half acht is inderdaad vroeg, ik denk dat ze wel wat later kunnen vertrekken, als ik even aan vroeger denk met Jurn. Die zat ook op de Cirkel en heb ik ook wel eens weg moeten brengen. Maar ja, dat is al zeker 10 jaar geleden. Waarschijnlijk was het toen ook nog niet zo druk op de wegen...

Sandra zei

Ik ga deze week ook maar 's beginnen met scraps snijden, ik heb er zin in. Van wat ik nu kan zien, zijn je veren wel gelukt toch? Je tips hoor ik graag :0)
Het wordt weer een leuk kussen!