donderdag 21 augustus 2008

Angel swap

Dit is de eerste keer dat ik meedoe met een internationale "swap". We moeten drie dingen maken voor iemand. Die iemand is ook een naaier, borduurder of quilter. De tijd die er voor staat is tot 30 oktober. Dat lijkt nog lang, maar bij mij vliegt de tijd. Ik zou wel eens wat willen bijkopen ;-). Gisteravond ben ik begonnen met het naaien van mijn eerste cadeautje. Waar zal het heen gaan? Wat is het, ik zeg nog niets. Eén tip, het moet opgevuld worden en verzierd met een of meer kralen. Op de site van Helen, die het organiseert, staat elke week een leuk patroon dat je kunt gebruiken... Je hoeft niet mee te doen met de swap om de patronen te downloaden! Dus ga even kijken...

http://hugsnkisses.typepad.com/hugsfromhelen/
Nu ga ik nog even wat delfstblauwe stof bestellen, want als je internationaal ruilt, moet je natuurlijk iets met de kleur van je land...

1 opmerking:

Margit zei

Je laat het toch wel zien als het af is, toch? Je maakt ons nieuwsgierig...