zondag 13 juli 2008

Weekend


Vorige week ben ik druk bezig geweest om het boxkleed voor mijn nieuwe neefje of nichtje door te quilten. Nog even geen overzichtsfoto's, misschien lezen ze mee? Voor het eerst een totaal vrije vorm, een soort blad geprobeerd. Nou, dat is wel even wat anders dan meanderen. Na de eerste sessie was ik al over de helft, dacht ik. Maar toen ik de avond daarna terug kwam bleken mijn tweede helft van de bladeren zoveel groter dan de eerste, dat ik een uur heb zitten tornen en mijn quilttijd alweer voorbij was. Maar zaterdag avond was het af. Dacht ik. Nu loop ik te twijfelen of ik tusen de bladeren nog een opvulmeandertje zal doen of het zo zal laten.

2 opmerkingen:

Femke zei

Ik zou het zo laten, Jantine, die bladeren zijn mooi, gr. Femke

Anoniem zei

Ik vind het ook goed zoals het is, en kijk uit naar het geheel zien!
Anita