zaterdag 19 juli 2008


Vandaag ben ik een hele dag op stap geweest met mijn grote dochter, 11 jaar, gaat al naar groep 8! Sinds een aantal weken gaat ze, samen met een vriendje, op de fiets naar school, dat is toch een half uur fietsen! Dus de aanschaf van een regenpak en fietstassen was dringend nodig. Voeg daar nog een nieuwe schoolrugzak, slippers, trainingsbroek, hangertje voor aan haar mobieltje en twee gestreepte t-shirts aan toe en je begrijpt dat we wel een aantal uren hebben zoetgebracht. We keken ook nog naar sportschoenen, maar al passend in de winkel herinnerde ik me vorige winter, toen hebben we zaalschoenen voor korfbal gekocht. Die heeft ze betrekkelijk kort gedragen want het zaalseizoen is maar 5 maanden en liggen in de kast te wachten tot november. Dus snel de winkel weer uit, want die kan ze mooi tot november nog dragen en dan kopen we dan wel nieuwe voor sport of school. Tussendoor natuurlijk wat lekkers gehaald én naar de film van Snuf de Hond geweest! We hebben bij het stukje van de bevrijding héél goed gekeken, want 3 neefjes, 2 nichtjes en een tante hebben daar gefigureerd. Ik heb 2 neefjes gespot, maar Esther heeft iedereen behalve haar tante gezien! De film heeft zelfs zijn eigen website: http://www.snufdehonddefilm.nl/

1 opmerking:

Theresia Koelewijn zei

Dag Jantine,
Wat leuk, een blog! Bedankt voor het kijkje in je leven.
Prachtige quilts, kan er lang naar kijken.
Ga nu de Jane Austenquiz doen...
Hartelijke groet,
Theresia Koelewijn