woensdag 23 juli 2008

Tussen de bedrijven door


De bedrijven van vandaag waren wassen, strijken, opruimen, ramen zemen, zoonlief naar drumles rijden, naar de fysio, nieuw fietsenrek in de schuur, waarop dochterlief fijntjes opmerkte dat ik dan ook nog wel even kon vegen. Dochterlief heeft zich verdienstelijk gemaakt door de binnenkant van de auto af te soppen en te zuigen.

Tussen de bedrijven door heb ik nog even wat genaaid... Van tasjes heb ik nooit genoeg ;-). De applicatie was ik al heel lang geleden mee begonnen, het tasje heb ik vorige week in elkaar gezet en gisteravond en vandaag de bies rondom de bodem er aan genaaid. Binnen in zit aan de ene kant een vak over de hele breedte en aan de andere kant drie kleinere vakken...
Verder ben ik bezig geweest om een nieuw project voor te bereiden. Ik spaarde al jaren lapjes voor dit project. "Welcome to the North Pole". Alleen dan wel met een kleine wijziging. Het thema wordt Sinterklaas in plaats van de kerstman en het worden vier rijen met huizen in plaats van de indeling die je hier ziet. Verder wil ik er graag nog wat zwarte pietjes en cadeautjes in verstoppen. Ik heb deze week de patroondeeltjes allemaal uitgeknipt en voor een paar huisjes de stofjes bij elkaar gezocht... Nu twijfel ik... zal ik het meenemen op vakantie? Ik heb er wel heel veel zin in, maar er liggen al twee naaiwerkjes en één borduurwerkje klaar waar ik ook graag aan verder wil werken.
Dus als ik verstandig ben laat ik dit lekker thuis. Die bak met al die klosjes applicatiegaren neemt ook eigenlijk te veel plek in.

2 opmerkingen:

Caroline zei

Gewoon lekker meenemen, je moet er toch niet aandenken dat je op vakantie even niets meer te doen hebt. fijne vakantie, groetjes caroline

Sandra zei

Ben benieuwd of het nog is meegegaan in de bagage...door ben ik ook met dit project begonnen & daar ben ik heel blij mee. Elke huisje dat af is, is een klein feestje :0)
Ik zal het ook weer eens tevoorschijn halen.
Je geappliceerde tasje is super, vooral die mooie japanse stofjes!