dinsdag 22 juli 2008

schoolvervoer en nichtje

Vanmorgen heeft BJ met een allervriendelijkste mevrouw van de gemeente Den Haag gesproken! Het leerlingenvervoer is toegekend! En omdat ze de eigen bijdrage onredelijk vonden hoeven we alleen de basisbijdrage te betalen! Wat een opluchting. Ik heb dit hele gedoe heel bewust in Gods handen gegeven en me er niet te druk over geprobeerd te maken. Ik had het idee: Als het goed is dat Lucas naar deze school gaat, dan komt ook het vervoer wel goed. En zo is het ook gegaan!
BJ heeft per 1 oktober een nieuwe baan! Dat betekent dat we een tweede auto moeten gaan aanschaffen want het is met Openbaar Vervoer niet te doen.
Nienke belde net dat een nichtje is gearriveerd, ze heet Judith! Ik heb net vandaag haar quilt opgestuurd! Wat een timing

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Gefeliciteerd met het nieuwe nichtje! Je quilt is super, ik vind de achterkant ook het mooist ...

Margit Mars zei

Gefeliciteerd! Fijn dat het vervoer geregeld is. En inderdaad, die quilt vind ik ook hartstikke mooi.