donderdag 19 juni 2008

Wat ik quilt op die standaard?



Zijn jullie ook benieuwd wat daar nu eigenlijk in die ring zit? Nou vooruit, ik zal het laten zien! Het is een patroon van Nancy Halvorsen, Joy to the world. Ik had nooit iets met kerstquilts, maar toen ik deze zag was ik verkocht! Officieel is het patroon wel 100 x 100 cm, maar deze is verkleind tot 64x64. Ik heb hem helemaal met de hand geappliceerd en ben hem nu met de hand aan het quilten. Zonder twee cursussen van Ted Storm, Handapplicatie en duimquilten, was dat nooit gelukt!

Vanmorgen was er een bee bij mij, we hebben samen de Orange Crush gesandwiched. In een frame, maar wel met lijmspray was het binnen een uur bekeken. Vele handen maken licht werk is wel weer waar gebleken!

Nu ga ik mijn keukenkastjes nog even afsoppen en dan snel verder met een kadootje dat dinsdag af moet zijn!

Geen opmerkingen: