dinsdag 10 juni 2008

Top af ; visite

Het is gelukt, de top van mijn orange crush zit in elkaar! Terwijl ik trots naar mijn eerste blog en foto keek, ontdekte ik nog een vierkantje dat verkeerd zat, dus dat heb ik nog recht kunnen zetten. Of nee... naaien natuurlijk.

Vanmiddag heb ik in Den Haag gelunched met Rona, de dochter van vrienden van mij uit Schotland. Zij had een en ander geleend voor een jaar studie in Leiden en gaat vrijdag weer naar huis. Uiteindelijk is ze nog mee gegaan naar ons huis en hebben we de hele middag in de tuin gezeten (natuurlijk in de schaduw!) Van naaien is weinig meer gekomen, maar van relaxen des te meer en dat was eigenlijk ook wel goed voor me!

1 opmerking:

Sandra zei

Hoi!

Wow...je orange crush af?
Goed zeg.
Laat maar weten als je hulp kunt gebruiken bij het sandwichen.
Ik heb gisteren ook gekletst & koffie gedronken met een vriendin maar wél in de zon. Dus flink verbrand, volgende keer weer in de schaduw!