maandag 9 juni 2008

Mijn eerste Blog


Vorige week heb ik mijn laatste les gegeven van een basiscursus die ik zelf heb samengesteld. Het was erg leuk om te zien wat iedereen gemaakt had van de vier blokken die in de cursus werden behandeld! Wat een verschillende resultaten!

Verder is de laatste stap onthuld van de Orange Crush mystery waar ik met héél veel plezier aan heb genaaid. Niet alleen door de mysterie zelf, maar ook door de mood waarin ik kwam en waaardoor dus heel veel quilts een stapje verder zijn gekomen!
Vrijdag moest ik me ziek melden vanwege een heftige allergische reactie met blaren op mijn benen en armen. Niet leuk en ik ben er echt ziek van. Oorzaak? Waarschijnlijk de zon in combinatie met bepaalde voedingsproducten. Maar ik weet nog niet welke. Voordeel? Een extra naaidagje! Ik was te moe om veel rond te lopen, maar een beetje achter het machientje zitten ging nog wel!
Halverwege de dag zat de helft in elkaar... en toen zag ik het: Mijn witte vierkantjes liepen niet allemaal verticaal! Dus dat werd tornen. Gelukkig maar 4 stukjes. De andere helft zat nog niet in elkaar en die blokken kon ik dus zo goed draaien!
Nu snel verder met de biezen!

7 opmerkingen:

Sandra zei

Hoi Jantine,

Superleuk dat je ook met een weblog bent begonnen! Je 1e foto is mooi, ik ken er wel sommige stofjes van :0) maar ik had nog geen foto van je mysterie quilt gezien. Binnenkort zie ik 'm wel in 't echt!
Groetjes!

Linda zei

Hoi Jantine,
Wat leuk, ook een blog! Ik zet je direct bij mijn bloglines!
Groetjes uit Brisbane,
Linda

petra zei

ha jantine
stoer dat je ook aan het bloggen bent! ik wist niet dat je dat zou willen? leuke foto's en je mysterie wordt heel mooi.
groetjes petra

Yvonne aka sommeke zei

Welkom in blogland Jantine!

Annelies zei

Welkom in blogland. Het is leuk hier even te vertoeven. Je quilt ziet er mooi uit.

Heidi zei

Gefeliciteert met je nieuwe blog en veel plezier er mee!

Sandy zei

Your orange crush is looking good.

really admire your nativity quilt.

Sandy in South Autralia