donderdag 19 juni 2008

Lekker quilten




Gisteren heb ik mijn nieuwe quiltstandaard opgehaald in Almere! Lekker quilten op de bank met een quiltstandaard voor mijn neus. Niet meer het gewicht van de quilt met je handen hoeven dragen. De ring kan met drie scharnierpunten worden verzet en ook nog gedraaid. Maar als het goed is hoef ik dat laatste niet zo vaak meer te doen na de cursus duimquilten die ik heb gevolgd. Met een vingerhoed op de duim en één op de middelvinger kun je namelijk alle kanten op quilten zonder je ring of frame te hoeven draaien!

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Dat is zeker een prachtige kerstquilt Jantine. En je hebt erg geïnteresseerde kijkers. Wil hij het ook leren?

Anoniem zei

Hello,
beatiful job,
congrtulations.
in
México we have similar swoeing,
some are dress, or knipkins for tortillas. or dressing beds.
very kind to see
kids around
hasta la vista¡¡

http://ceciruizzz.wordpress.com/