dinsdag 24 juni 2008

cadeautje


Vandaag gaat een vriendin van mij trouwen met wie ik al jaren quilt! We willen ook al jaren samen een serie Amish poppen maken... Maar na een halve start (alleen nog maar de patronen uitgeknipt) is het daar bij gebleven. Daarom heb ik voor haar maar vast een begin gemaakt...
Dit is de moeder van het gezin!
Ik heb gewacht met het publiceren van deze foto, bericht staat al de hele ochtend op mijn PC, tot ik zeker weet dat ze het niet meer zal lezen voor haar bruiloft... Ik ga me snel omkleden en me naar Delft begeven!

2 opmerkingen:

Sandra zei

Ik vind haar erg leuk! Dat is wel een aanzet om samen de rest van het gezin af te maken, toch ?!

Caroline zei

Hoi Jantine,
zag je berichtje op mijn blog, lijkt me leuk een keer af te spreken. Hoe kan ik je mailen?
groetjes Caroline